Nabór wniosków na przyjęte do realizacji formy pomocy dla pracodawców, przedsiębiorców i osób bezrobotnych w 2023 r.

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu informuje, iż od dnia 30 stycznia 2023 r. prowadzony będzie nabór wniosków na poszczególne formy wsparcia dla pracodawców, przedsiębiorców i osób bezrobotnych.

Dla pracodawców i przedsiębiorców:
  1. Wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy (kontakt: 32 70 65 818, pok. 18)
  2. Prace interwencyjne (kontakt: 32 70 65 816, pok. 16)
  3. Refundacja kosztów zatrudnienia podmiotowi prowadzącemu dom pomocy społecznej oraz jednostce organizacyjnej wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej (kontakt: 32 70 65 818, pok. 18)
  4. Refundacja w ramach bonu zatrudnieniowego ( kontakt: 32 70 65 816, pok.16)
  5. Prace społecznie użyteczne (kontakt: 32 70 65 811, pok. 11)
  6. Refundacja składek dla przedsiębiorstwa społecznego (kontakt: 32 70 65 811, pok. 11)
  7. Staże (kontakt: 32 70 65 812, pok. 12)
  8. Bon stażowy (kontakt: 32 70 65 812, pok. 12)
 
Dla bezrobotnych:
  1. Jednorazowe środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej (kontakt: 32 70 65 811, pok. 11)
  2. Refundacja kosztów opieki nad dzieckiem (kontakt: 32 70 65 816, pok. 16)
  3. Bon zatrudnieniowy (kontakt: 32 70 65 816 pok. 16)
  4. Bon stażowy (kontakt: 32 70 65 812, pok. 12)
  5. Bon na zasiedlenie (kontakt: 32 70 65 816, pok. 16)
  6. Szkolenia (kontakt: 32 70 65 841, pok. 1)
  7. Bon szkoleniowy (kontakt: 32 70 65 841, pok. 1)
  8. Egzaminy i licencje (kontakt: 32 70 65 841, pok. 1)
  9. Studia podyplomowe (kontakt: 32 70 65 820, pok. 20)
  10. Finansowanie kosztów postępowania nostryfikacyjnego lub postępowania w sprawie potwierdzenia ukończenia studiów na określonym poziomie (kontakt: 32 70 65 820, pok. 20)
 
Wnioski na poszczególne formy wsparcia znajdują się na stronie internetowej Urzędu w zakładce - dokumenty do pobrania.

Wnioski można składać:
  1. elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - przez portal PRACA.GOV.PL (wybierając Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu – Wnioski pozostałe – Pismo do urzędu PSZ-PU), lub
  2. elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowalnego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu na platformie ePUAP (wybierając Katalog spraw – Sprawy ogólne – Pismo ogólne do podmiotu publicznego – Załatw sprawę - wyszukać Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu), lub
  3. pisemnie - tradycyjną pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Minkiewicza 2 32-300 Olkusz, lub
  4. osobiście - w sekretariacie tut. urzędu pok. 8
Wniosek wraz z załącznikami złożony w formie elektronicznej musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP.
Za datę złożenia wniosku uznaję się datę wpływu dokumentów do Urzędu.
Wnioski będą przyjmowane i rozpatrywane do momentu wyczerpania środków będących w dyspozycji urzędu na poszczególne formy wsparcia.
 
Wnioski z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) będą dostępne na stronie internetowej Urzędu od dnia 06.02.2023 r. (kontakt: 32 70 65 825, pok. 25).
Informacje o publikacji dokumentu