Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu informuje, iż od dnia 4 marca 2024 r. prowadzony będzie nabór wniosków finansowanych z Funduszu Pracy na następujące formy wsparcia:
  1. Szkolenia indywidualne
  2. Szkolenia w ramach bonu szkoleniowego dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia
Wnioski na powyższe formy wsparcia znajdują się na stronie internetowej Urzędu w zakładce - Dokumenty do pobrania oraz w siedzibie urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju nr 1 i pod nr tel. 32 706 58 41.
Wnioski można składać:
  1. elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - przez portal PRACA.GOV.PL (wybierając Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu – Wnioski pozostałe – Pismo do urzędu PSZ-PU), lub
  2. elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowalnego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu na platformie EPUAP (wybierając Katalog spraw – Sprawy ogólne – Pismo ogólne do podmiotu publicznego – Załatw sprawę - wyszukać Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu), lub
  3. tradycyjną pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy,
    ul. Minkiewicza 2 32-300 Olkusz, (w przypadku tej formy liczy się data nadania a nie doręczenia) lub
  4. osobiście - w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Olkuszu, pok. 8
Wniosek wraz z załącznikami złożony w formie elektronicznej musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP.
Za datę złożenia wniosku uznaję się datę wpływu dokumentów do Urzędu (wyjątek stanowią wnioski przesłane pocztą tradycyjną).
Wnioski będą przyjmowane i rozpatrywane do momentu wyczerpania środków będących w dyspozycji urzędu na poszczególne formy wsparcia.
 
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
Piotr Polak