Print Drukuj

III nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców samozatrudnionych

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olkuszu ogłasza nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników na podstawie art. 15 zzc ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374, z późn. zm.)

Nabór wniosków prowadzony będzie od dnia 16.06.2020 r. do 29.06.2020 r.
Wnioski złożone przed lub po terminie naboru pozostawia się bez rozpoznania.

Wniosek wraz z załącznikami należy składać w formie elektronicznej poprzez formularz dostępny na stronie https://www.praca.gov.pl
 
Dopuszcza się złożenie wniosku wraz z wymaganymi załącznikami w formie elektronicznej za pośrednictwem ePUAP lub w formie pisemnej np. wysyłając pocztą lub składając dokumenty w zaadresowanej na Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu kopercie do skrzynki znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Pracy w Olkuszu.

Do wniosku należy obowiązkowo załączyć:
  1. Umowę o wypłatę dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19,
  • W przypadku składania wniosku w formie elektronicznej poprzez formularz na portalu praca.gov.pl umowa jest już domyślnie załączona jako plik pdf (nie wymaga skanowaniawypełniania, ani podpisywania odręcznie) - dołączając do wniosku umowę jako plik pdf wnioskodawca akceptuje jej treść
  • W przypadku składania wniosku w formie papierowej należy dołączyć 2 egzemplarze umowy podpisanej przez wnioskodawcę.
 
Umowa musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione. Upoważnienie to musi wynikać z dokumentów rejestrowych podmiotu lub formalnych pełnomocnictw. Jeżeli dla osoby składającej wniosek wymagane jest pełnomocnictwo, należy je obowiązkowo załączyć do wniosku (zarówno w przypadku składania wniosku w formie papierowej jak i elektronicznej)
 
  1. Formularz pomocy publicznej - Załącznik Nr 1 do wniosku.
  • W przypadku składania wniosku w formie elektronicznej formularz uzupełnia się wraz z wnioskiem na portalu praca.gov.pl (nie dołącza się dodatkowego pliku).
  • W przypadku składania wniosku w formie papierowej należy dołączyć uzupełniony i podpisany formularz.

Warunkiem koniecznym przyznania dofinansowania w ramach art. 15zzc jest wykazanie spadku obrotów gospodarczych, rozumianych jako zmniejszenie sprzedaży towarów lub usług w ujęciu ilościowym lub wartościowym. W przypadku zawieszenia działalności gospodarczej w 2020r. nie można określić obrotu tej działalności (w okresie zawieszenia) i co za tym idzie nie można zestawić obrotu z roku 2020 do analogicznego okresu w roku 2019. Zatem takie przedsiębiorstwo nie spełnia wymogów do uzyskania dofinansowania w ramach art. 15 zzc.

WAŻNE! Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku należy zapoznać się z „Zasadami ubiegania się o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników"

Niezbędne dokumenty, w tym zasady ubiegania się o dofinansowanie, wzór wniosku oraz umowy o dofinansowanie dostępne są na stronie: https://olkusz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/dofinansowanie
Informacje o publikacji dokumentu


Print Drukuj

II nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców samozatrudnionych

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olkuszu ogłasza nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników na podstawie art. 15 zzc ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374, z późn. zm.)

Nabór wniosków prowadzony będzie od dnia 11.05.2020 r. do 24.05.2020 r.
Wnioski złożone przed lub po terminie naboru pozostawia się bez rozpoznania.

Po zakończeniu aktualnie trwającego naboru ogłoszonego w ramach Tarczy Antykryzysowej na bieżąco ogłaszane będą kolejne nabory na w/w formę wsparcia.
 
Wniosek wraz z załącznikami należy składać w formie elektronicznej poprzez formularz dostępny na stronie https://www.praca.gov.pl
 
Dopuszcza się złożenie wniosku wraz z wymaganymi załącznikami w formie elektronicznej za pośrednictwem ePUAP lub w formie pisemnej np. wysyłając pocztą lub składając dokumenty w zaadresowanej na Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu kopercie do skrzynki znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Pracy w Olkuszu.

Do wniosku należy obowiązkowo załączyć:
  1. Umowę o wypłatę dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19,
  • W przypadku składania wniosku w formie elektronicznej poprzez formularz na portalu praca.gov.pl umowa jest już domyślnie załączona jako plik pdf (nie wymaga skanowaniawypełniania, ani podpisywania odręcznie) - dołączając do wniosku umowę jako plik pdf wnioskodawca akceptuje jej treść
  • W przypadku składania wniosku w formie papierowej należy dołączyć 2 egzemplarze umowy podpisanej przez wnioskodawcę.
 
Umowa musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione. Upoważnienie to musi wynikać z dokumentów rejestrowych podmiotu lub formalnych pełnomocnictw. Jeżeli dla osoby składającej wniosek wymagane jest pełnomocnictwo, należy je obowiązkowo załączyć do wniosku (zarówno w przypadku składania wniosku w formie papierowej jak i elektronicznej)
 
  1. Formularz pomocy publicznej - Załącznik Nr 1 do wniosku.
  • W przypadku składania wniosku w formie elektronicznej formularz uzupełnia się wraz z wnioskiem na portalu praca.gov.pl (nie dołącza się dodatkowego pliku).
  • W przypadku składania wniosku w formie papierowej należy dołączyć uzupełniony i podpisany formularz.
 
WAŻNE! Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku należy zapoznać się z „Zasadami ubiegania się o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników"

Niezbędne dokumenty, w tym zasady ubiegania się o dofinansowanie, wzór wniosku oraz umowy o dofinansowanie dostępne są na stronie: https://olkusz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/dofinansowanie
Informacje o publikacji dokumentu


Print Drukuj

Nabór - nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców samozatrudnionych

Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu ogłasza nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników na podstawie art. 15 zzc ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374, z późn. zm.)

Nabór wniosków prowadzony będzie od dnia 10.04.2020r. do 24.04.2020r.

Po zakończeniu aktualnie trwającego naboru ogłoszonego w ramach Tarczy Antykryzysowej na bieżąco ogłaszane będą kolejne nabory na w/w formę wsparcia.

Do wniosku należy obowiązkowo załączyć:
  1. umowę o wypłatę dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19,
  2. formularz pomocy publicznej -Załącznik Nr 1 do wniosku.
Wniosek wraz z załącznikami należy składać w formie elektronicznie poprzez formularz dostępny na stronie https://www.praca.gov.pl

Dopuszcza się złożenie wniosku wraz z wymaganymi załącznikami w formie elektronicznej za pośrednictwem ePUAP lub w formie pisemnej np. składając dokumenty w zaadresowanej na Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu kopercie do skrzynki znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Pracy w Olkuszu (do wniosku należy dołączyć dwa egzemplarze umowy podpisanej jednostronnie przez przedsiębiorcę).

WAŻNE! Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku należy zapoznać się z „Zasadami ubiegania się o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników"

Niezbędne dokumenty, w tym zasady ubiegania się o dofinansowanie, wzór wniosku oraz umowy o dofinansowanie dostępne są na stronie: https://olkusz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/dofinansowanie
Informacje o publikacji dokumentu