Dla pracodawców i przedsiębiorców:
- Wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy (kontakt: 32 70 65 818, pok. 18)
- Prace interwencyjne (kontakt: 32 70 65 816, pok. 16)
- Refundacja kosztów zatrudnienia podmiotowi prowadzącemu dom pomocy społecznej oraz jednostce organizacyjnej wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej (kontakt: 32 70 65 818, pok. 18)
- Refundacja w ramach bonu zatrudnieniowego ( kontakt: 32 70 65 816, pok.16)
- Prace społecznie użyteczne (kontakt: 32 70 65 811, pok. 11)
- Refundacja składek dla przedsiębiorstwa społecznego (kontakt: 32 70 65 811, pok. 11)
- Staże (kontakt: 32 70 65 812, pok. 12)
- Bon stażowy (kontakt: 32 70 65 812, pok. 12)
Dla bezrobotnych:
- Jednorazowe środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej (kontakt: 32 70 65 811, pok. 11)
- Refundacja kosztów opieki nad dzieckiem (kontakt: 32 70 65 816, pok. 16)
- Bon zatrudnieniowy (kontakt: 32 70 65 816 pok. 16)
- Bon stażowy (kontakt: 32 70 65 812, pok. 12)
- Bon na zasiedlenie (kontakt: 32 70 65 816, pok. 16)
- Szkolenia (kontakt: 32 70 65 841, pok. 1)
- Bon szkoleniowy (kontakt: 32 70 65 841, pok. 1)
- Egzaminy i licencje (kontakt: 32 70 65 841, pok. 1)
- Studia podyplomowe (kontakt: 32 70 65 820, pok. 20)
- Finansowanie kosztów postępowania nostryfikacyjnego lub postępowania w sprawie potwierdzenia ukończenia studiów na określonym poziomie (kontakt: 32 70 65 820, pok. 20)
Wnioski na poszczególne formy wsparcia znajdują się na stronie internetowej Urzędu w zakładce - dokumenty do pobrania.
Wnioski można składać:
- elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - przez portal PRACA.GOV.PL (wybierając Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu – Wnioski pozostałe – Pismo do urzędu PSZ-PU), lub
- elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowalnego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu na platformie ePUAP (wybierając Katalog spraw – Sprawy ogólne – Pismo ogólne do podmiotu publicznego – Załatw sprawę - wyszukać Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu), lub
- pisemnie - tradycyjną pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Minkiewicza 2 32-300 Olkusz, lub
- osobiście - w sekretariacie tut. urzędu pok. 8
Za datę złożenia wniosku uznaję się datę wpływu dokumentów do Urzędu.
Wnioski będą przyjmowane i rozpatrywane do momentu wyczerpania środków będących w dyspozycji urzędu na poszczególne formy wsparcia.
Wnioski z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) będą dostępne na stronie internetowej Urzędu od dnia 06.02.2023 r. (kontakt: 32 70 65 825, pok. 25).