HtmlBox

Aktualności

Asset Publisher

Nabór wniosków na aktywne formy wsparcia w 2025 r.

Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu informuje, iż od dnia 03 lutego 2025 r. prowadzony będzie nabór wniosków na następujące formy wsparcia:

  1. Wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy (kontakt: 32 70 65 818,
    pok. 18)
  2. Prace interwencyjne (kontakt: 32 70 65 816, pok. 16)
  3. Refundacja kosztów zatrudnienia podmiotowi prowadzącemu dom pomocy społecznej oraz jednostce organizacyjnej wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej (kontakt: 32 70 65 818, pok. 18)
  4. Prace społecznie użyteczne (kontakt: 32 70 65 811, pok. 11)
  5. Refundacja składek dla przedsiębiorstwa społecznego (kontakt: 32 70 65 812, pok. 12)
  6. Refundacja kosztów opieki nad dzieckiem lub osobą zależną (kontakt: 32 70 65 816, pok. 16)
  7. Bon na zasiedlenie (kontakt: 32 70 65 816, pok. 16)
  8. Bon szkoleniowy (kontakt: 32 70 65 825, pok. 25)
  9.  Egzaminy i licencje (kontakt: 32 70 65 825, pok. 25)
  10.  Studia podyplomowe (kontakt: 32 70 65 820, pok. 20)
  11. Finansowanie kosztów postępowania nostryfikacyjnego lub postępowania w    sprawie potwierdzenia ukończenia studiów na określonym poziomie (kontakt: 32 70 65 820, pok. 20)

Jednocześnie informujemy, iż nabór wniosków o przyznanie jednorazowo środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej będzie prowadzony od dnia 12 lutego 2025 r.

Bliższe informacje na temat dotacji można uzyskać w pok. 12 lub pod numerem telefonu 32 70 65 812.

Wnioski na poszczególne formy wsparcia znajdują się na stronie internetowej Urzędu w zakładce - Dokumenty do pobrania oraz w siedzibie urzędu.

Wnioski można składać:

  1. elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - przez portal PRACA.GOV.PL (wybierając Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu – Wnioski pozostałe – Pismo do urzędu PSZ-PU), lub
  2. elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowalnego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu na platformie EPUAP (wybierając Katalog spraw – Sprawy ogólne – Pismo ogólne do podmiotu publicznego – Załatw sprawę - wyszukać Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu), lub
  3. pisemnie - tradycyjną pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy,
    ul. Minkiewicza 2 32-300 Olkusz, (w przypadku tej formy liczy się data nadania a nie doręczenia) lub
  4. osobiście - w sekretariacie tut. Urzędu pok. 8

Wniosek wraz z załącznikami złożony w formie elektronicznej musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP.

Za datę złożenia wniosku uznaję się datę wpływu dokumentów do Urzędu (wyjątek stanowią wnioski przesłane pocztą tradycyjną).

Wnioski będą przyjmowane i rozpatrywane do momentu wyczerpania środków będących w dyspozycji urzędu na poszczególne formy wsparcia.

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display

Zapisz się na newsletter w wybranej kategorii

Brak dostępnych newsletterów