Wnioski znajdują się na stronie internetowej Urzędu w zakładce - Dokumenty do pobrania oraz w siedzibie urzędu.
Wnioski można składać:
- elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - przez portal PRACA.GOV.PL (wybierając Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu – Wnioski pozostałe – Pismo do urzędu PSZ-PU), lub
- elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowalnego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu na platformie EPUAP (wybierając Katalog spraw – Sprawy ogólne – Pismo ogólne do podmiotu publicznego – Załatw sprawę - wyszukać Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu), lub
- pisemnie - tradycyjną pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy,
ul. Minkiewicza 2 32-300 Olkusz, (w przypadku tej formy liczy się data nadania a nie doręczenia) lub - osobiście - w sekretariacie tut. Urzędu pok. 8
Za datę złożenia wniosku uznaję się datę wpływu dokumentów do Urzędu (wyjątek stanowią wnioski przesłane pocztą tradycyjną).
Bliższe informacje można uzyskać w pok. 16 lub pod numerem telefonu: ( 32 70 65 816 ).