Nabór wniosków na przyjęte do realizacji formy pomocy dla pracodawców, przedsiębiorców i osób bezrobotnych w 2023 r.

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu informuje, iż od dnia 30 stycznia 2023 r. prowadzony będzie nabór wniosków na poszczególne formy wsparcia dla pracodawców, przedsiębiorców i osób bezrobotnych.

Dla pracodawców i przedsiębiorców:
  1. Wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy (kontakt: 32 70 65 818, pok. 18)
  2. Prace interwencyjne (kontakt: 32 70 65 816, pok. 16)
  3. Refundacja kosztów zatrudnienia podmiotowi prowadzącemu dom pomocy społecznej oraz jednostce organizacyjnej wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej (kontakt: 32 70 65 818, pok. 18)
  4. Refundacja w ramach bonu zatrudnieniowego ( kontakt: 32 70 65 816, pok.16)
  5. Prace społecznie użyteczne (kontakt: 32 70 65 811, pok. 11)
  6. Refundacja składek dla przedsiębiorstwa społecznego (kontakt: 32 70 65 811, pok. 11)
  7. Staże (kontakt: 32 70 65 812, pok. 12)
  8. Bon stażowy (kontakt: 32 70 65 812, pok. 12)
 
Dla bezrobotnych:
  1. Jednorazowe środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej (kontakt: 32 70 65 811, pok. 11)
  2. Refundacja kosztów opieki nad dzieckiem (kontakt: 32 70 65 816, pok. 16)
  3. Bon zatrudnieniowy (kontakt: 32 70 65 816 pok. 16)
  4. Bon stażowy (kontakt: 32 70 65 812, pok. 12)
  5. Bon na zasiedlenie (kontakt: 32 70 65 816, pok. 16)
  6. Szkolenia (kontakt: 32 70 65 841, pok. 1)
  7. Bon szkoleniowy (kontakt: 32 70 65 841, pok. 1)
  8. Egzaminy i licencje (kontakt: 32 70 65 841, pok. 1)
  9. Studia podyplomowe (kontakt: 32 70 65 820, pok. 20)
  10. Finansowanie kosztów postępowania nostryfikacyjnego lub postępowania w sprawie potwierdzenia ukończenia studiów na określonym poziomie (kontakt: 32 70 65 820, pok. 20)
 
Wnioski na poszczególne formy wsparcia znajdują się na stronie internetowej Urzędu w zakładce - dokumenty do pobrania.

Wnioski można składać:
  1. elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - przez portal PRACA.GOV.PL (wybierając Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu – Wnioski pozostałe – Pismo do urzędu PSZ-PU), lub
  2. elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowalnego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu na platformie ePUAP (wybierając Katalog spraw – Sprawy ogólne – Pismo ogólne do podmiotu publicznego – Załatw sprawę - wyszukać Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu), lub
  3. pisemnie - tradycyjną pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Minkiewicza 2 32-300 Olkusz, lub
  4. osobiście - w sekretariacie tut. urzędu pok. 8
Wniosek wraz z załącznikami złożony w formie elektronicznej musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP.
Za datę złożenia wniosku uznaję się datę wpływu dokumentów do Urzędu.
Wnioski będą przyjmowane i rozpatrywane do momentu wyczerpania środków będących w dyspozycji urzędu na poszczególne formy wsparcia.
 
Wnioski z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) będą dostępne na stronie internetowej Urzędu od dnia 06.02.2023 r. (kontakt: 32 70 65 825, pok. 25).
Informacje o publikacji dokumentu


Zakończone nabory 2020

 
Zakończone nabory - 2020
Forma pomocy Program Data przyjmowania wniosków
Doposażenie stanowiska pracy Fundusz Pracy od 06.02.2020r. do 06.02.2020r.
Doposażenie stanowiska pracy Firma+1 od 06.02.2020r. do 11.02.2020r.
Szkolenia indywidualne FP od 03.02.2020r. do 12.02.2020r.
Prace Interwencyjne PO WER od 04.02.2020r. do 05.03.2020r.
Bony szkoleniowe FP od 03.02.2020r. do 10.03.2020r.
Bon na zasiedlenie PO WER od 04.02.2020r. do 17.03.2020r.