Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu informuje, iż od dnia 03 marca 2025 r. prowadzony będzie nabór wniosków na szkolenia dla osób bezrobotnych w ramach środków Funduszu Pracy.
Wnioski można składać:
- elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - przez portal PRACA.GOV.PL (wybierając Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu – Wnioski pozostałe – Pismo do urzędu PSZ-PU), lub
- elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowalnego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP - na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu na platformie EPUAP (wybierając Katalog spraw – Sprawy ogólne – Pismo ogólne do podmiotu publicznego – Załatw sprawę - wyszukać Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu) lub
- elektronicznie – przy wykorzystaniu e-doręczeń lub
- pisemnie - tradycyjną pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Minkiewicza 2 32-300 Olkusz, (w przypadku tej formy liczy się data stempla pocztowego) lub
- osobiście – w sekretariacie Urzędu - pok. 8
Wniosek wraz z załącznikami złożony w formie elektronicznej musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP.
Za datę złożenia wniosku uznaję się datę wpływu dokumentów do Urzędu (wyjątek stanowią wnioski przesłane pocztą tradycyjną).
Wnioski będą przyjmowane od dnia 03.03.2025 r. do wyczerpania liczby miejsc.
Bliższe informacje można uzyskać w pok. 25 bądź pod numerem telefonu: 32 70 65 825.