- Brakującego – dotyczącego pomocy publicznej – dokumentu.
W myśl obowiązujących przepisów prawa, pomoc udzielona Mikroprzedsiębiorcy w postaci jednorazowej pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej stanowi pomoc publiczną. A zatem, udzielenie pomocy winno być poprzedzone złożeniem przez Wnioskodawcę stosownego dokumentu. Wzór dokumentu, o którym mowa powyżej, został przekazany do Powiatowych Urzędów Pracy w dniu 7 kwietnia 2020 roku. W związku z powyższym, złożony już wniosek należy uzupełnić o brakujący dokument, tj.
„Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19".
Należy to uczynić w następujący sposób:
Dokument ten dostępny jest w wersji edytowalnej pod niniejszym ogłoszeniem. Należy go Należy go wypełnić, zapisać w formie pliku PDF, a następnie niepodpisany druk dołączyć jako jeden z załączników „Pisma do urzędu":
Sposób przekazania pisma do urzędu opisano poniżej.
- Brakującego (i/lub złożonego w sposób inny niż wynika to z instrukcji) dokumentu (dotyczy: załączonej do wniosku podpisanej, a następnie zeskanowanej Umowy; niezałączonego lub wypełnionego i złożonego wzoru „Wniosku o umorzenie…" .
Należy to uczynić w następujący sposób:
Niepodpisaną Umowę wraz z niewypełnionym i niepodpisanym wzorem „Wniosku o umorzenie…" należy zapisać w formie pliku PDF, a następnie dołączyć jako kolejny załącznik „Pisma do urzędu":
Sposób przekazania pisma do urzędu opisano poniżej.
INSTRUKCJA przekazania pisma do Urzędu
wraz z ww. załącznikami z wykorzystaniem
Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP.
wraz z ww. załącznikami z wykorzystaniem
Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP.
KOLEJNE KROKI
- wybierz stronę internetową Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku pultusk.praca.gov.pl
- przejdź na sam dół strony i wybierz ikonkę ePUAP
- zaloguj się na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej ePUAP
- następnie wybierz sposób logowania
- jak zalogujesz się na platformie ePUAP wybierz zakładkę „Sprawy ogólne"
- następnie kolejno wybieraj „Pisma do urzędu", „Pismo ogólne do podmiotu publicznego"
- kolejno wybierz ikonę „Załatw sprawę"
- na ekranie pojawi Ci się formularz do wypełnienia, czyń kolejno kroki: w rubryce „Wybierz Urząd lub Instytucję" wpisz: Powiatowy Urząd Pracy (06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie), w liście rozwijanej „dla rodzaju pisma" wybierz: inne pismo, w zakładce „inny rodzaj pisma", w zakładce „tytuł pisma", oraz w zakładce „treść pisma" wpisz tą samą treść: uzupełnienie złożonego wniosku o jednorazową pożyczkę dla mikroprzedsiębiorcy
- dodaj załącznik wybierając plik z dysku i opisz ten załącznik, czynność tą wykonaj tyle razy i powinieneś dołączyć dokumentów
- następnie wybierz ikonę „dalej"
- na koniec podpisz dokument