Ważna informacja dla firm rozliczających dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od nich składek na ubezpieczenia społeczne

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Olkusz przypomina o udokumentowaniu wykorzystanych środków zgodnie z § 3 ust. 1 umowy w terminie do 30 dni po zakończeniu okresu dofinansowania (dotyczy dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego przedsiębiorcy).


I. FORMULARZ ROZLICZENIOWY do dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne 
 - formularz do pobrania (docx)
 - formularz do pobrania (pdf)

II. Dokumenty potwierdzające prawidłowość wykorzystania środków (wynagrodzenie +składki ZUS):
  1. Składki ZUS:
    • kserokopia deklaracji RCA
    • kserokopia deklaracji DRA
    • potwierdzenie wykonania przelewu
  2.  Wynagrodzenie:
    • lista płac z podpisem pracownika potwierdzającym otrzymanie wynagrodzenia lub
    • potwierdzenie wykonania przelewu 

Kserokopie powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem, lista płac podpisana przez Pracodawcę.
 
Powyższe dokumenty powinny odnosić się wyłącznie do osób objętych umową o dofinansowanie.

Załączniki

Formularz_rozliczeniowy_do_art_15zzb_15zze_15zze2_17.07.2020
Formularz_rozliczeniowy_do_art_15zzb_15zze_15zze2_17.07.2020.docx 58 KB
Formularz_rozliczeniowy_do_art_15zzb_15zze_15zze2_17.07.2020
Formularz_rozliczeniowy_do_art_15zzb_15zze_15zze2_17.07.2020.pdf 186 KB
Informacje o publikacji dokumentu


 

logo Tarcza antykryzysowa
 

Informacje o pomocy jaką urzędy pracy oferowały pracodawcom w ramach Tarczy antykryzysowej COVID-19.
  1. Usługi realizowane przez Powiatowe Urzędy Pracy
  1. Usługa realizowana przez Wojewódzkie Urzędy Pracy:
  1. Dane kontaktowe