Ważna informacja dla firm rozliczających dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od nich składek na ubezpieczenia społeczne
Powiatowy Urząd Pracy w Olkusz przypomina o udokumentowaniu wykorzystanych środków zgodnie z § 3 ust. 1 umowy w terminie do 30 dni po zakończeniu okresu dofinansowania (dotyczy dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego przedsiębiorcy).
I. FORMULARZ ROZLICZENIOWY do dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne
- formularz do pobrania (docx)
- formularz do pobrania (pdf)
II. Dokumenty potwierdzające prawidłowość wykorzystania środków (wynagrodzenie +składki ZUS): - Składki ZUS:
- kserokopia deklaracji RCA
- kserokopia deklaracji DRA
- potwierdzenie wykonania przelewu
- Wynagrodzenie:
- lista płac z podpisem pracownika potwierdzającym otrzymanie wynagrodzenia lub
- potwierdzenie wykonania przelewu
Kserokopie powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem, lista płac podpisana przez Pracodawcę.
Powyższe dokumenty powinny odnosić się wyłącznie do osób objętych umową o dofinansowanie.
-
Załączniki
-
Formularz_rozliczeniowy_do_art_15zzb_15zze_15zze2_17.07.2020
Formularz_rozliczeniowy_do_art_15zzb_15zze_15zze2_17.07.2020.docx
58 KB
-
Formularz_rozliczeniowy_do_art_15zzb_15zze_15zze2_17.07.2020
Formularz_rozliczeniowy_do_art_15zzb_15zze_15zze2_17.07.2020.pdf
186 KB