ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ: Kurs opiekunki w żłobku lub Klubie Dziecięcym

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
Kurs opiekunki w żłobku lub Klubie Dziecięcym
Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - bez stosowania ustawy, zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy do złożenia oferty na zorganizowanie szkolenia: 
Kurs opiekunki w żłobku lub Klubie Dziecięcym dla 1 osoby w ramach środków Funduszu Pracy na formularzu oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami do dnia 05.05.2025 r.
Zasady organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy określają przepisy Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.
 

Załączniki

Zapytanie ofertowe - kurs opiekunki
Zapytanie ofertowe - kurs opiekunki.docx 106 KB
Formularz ofertowy z załącznikami - kurs opiekunki
Formularz ofertowy z załącznikami - kurs opiekunki.zip 271 KB
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r.pdf 112 KB

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ: Szkolenie dla kandydata na instruktora nauki jazdy kategorii A oraz B (kurs łączony)

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
Szkolenie dla kandydata na instruktora nauki jazdy kategorii A oraz B (kurs łączony) dla 1 osoby w ramach środków Funduszu Pracy.

Dotyczy wyboru instytucji szkoleniowej do realizacji szkolenia o wartości poniżej 130 000 zł – bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy do złożenia oferty na przeprowadzenie szkolenia: Szkolenie dla kandydata na instruktora nauki jazdy kategorii A oraz B (kurs łączony) dla 1 osoby w ramach środków Funduszu Pracy na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami do dnia 05.05.2025 r.

Zasady organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy określają przepisy Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.
 

Załączniki

Zapytanie ofertowe - instruktor nauki jazdy
Zapytanie ofertowe - instruktor nauki jazdy.docx 109 KB
Formularz ofertowy z załącznikami - instruktor nauki jazdy
Formularz ofertowy z załącznikami - instruktor nauki jazdy.zip 272 KB
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r.pdf 112 KB

„Boost Your Career with EURES 2025” ICT i Biznes Europejskie Dni Pracy Online 5 czerwca 2025

W Twojej firmie brakuje pracowników?
Otwórz się na międzynarodowe możliwości rekrutacyjne i znajdź specjalistów z krajów UE/EOG i Szwajcarii!
Weź udział w „Boost Your Career with EURES 2025”!
Zarejestruj się na platformie www.europeanjobdays.eu
i znajdź dla swojej firmy najlepszych fachowców w Europie!


Europejskie Dni Pracy Online (EDP) to ogólnoeuropejskie targi pracy organizowane na platformie internetowej Komisji Europejskiej, które łączą osoby poszukujące pracy z pracodawcami w innych europejskich krajach.
EDP odbywają się co roku w wielu krajach, a pracodawcy otrzymują możliwość bezpośredniego kontaktu z osobami poszukującymi pracy i dostęp do składanych tą drogą CV.
„Boost Your Career with EURES 2025” odbędzie się 5 czerwca br. i jest skierowane m. in. do polskich pracodawców z branży ICT i Biznes rekrutujących pracowników z innych krajów UE/EOG i Szwajcarii. Wydarzenie organizuje sieć EURES (Europejskie Służby Zatrudnienia) z Polski, Irlandii, Estonii, Francji, Niemiec, Hiszpanii oraz Holandii.


Korzyści?
• promocja ofert pracy oraz firmy w całej Europie;
• możliwość dotarcia do wykwalifikowanych pracowników z krajów UE/EOG i Szwajcarii, poszukujących zatrudnienia w Polsce;
• rozmowy z kandydatami poprzez indywidualny chat on-line;
• bezpłatny udział.

Jak to działa?
Wygodnie i skutecznie! Nie wychodząc z biura, będąc przed monitorem komputera można prowadzić zdalną rekrutację. Polscy pracodawcy zainteresowani udziałem mają możliwość założenia konta wystawcy, które jest wirtualnym odpowiednikiem stoiska, jakie możemy spotkać podczas targów stacjonarnych. Zaleca się także posiadanie kamerki internetowej, mikrofonu i słuchawek, aby w dniu targów móc swobodnie porozmawiać z osobą odwiedzającą wirtualne stoisko.


Nie zwlekaj i już dziś zarejestruj swoje konto wystawcy na stronie: https://europeanjobdays.eu/pl/event/boost-your-career-eures-2025
Pracodawca ma możliwość przeglądania i selekcji otrzymanych aplikacji oraz wysłania wybranym kandydatom zaproszenia do udziału w rozmowach. Osoby poszukujące pracy mogą także odwiedzić wirtualny pokój pracodawcy bez uprzedniego zaproszenia, ale w każdym przypadku to wystawca decyduje o tym, kto odwiedzi jego wirtualny pokój. Opis firmy oraz treść ogłoszeń powinny być zamieszczone w języku angielskim. W razie potrzeby do tekstu w języku angielskim można dodać treść w innym języku np. polskim.


Pamiętaj! Biorąc udział w „Boost Your Career with EURES 2025” zwiększasz swoje szanse na pozyskanie najlepszych kandydatów. Ostateczny termin rejestracji dla pracodawców upływa 5 maja br.


Potrzebujesz więcej szczegółów - skontaktuj się z jednym z naszych doradców EURES:
• Maciej Trędota - WUP Warszawa - m.tredota@wup.mazowsze.pl
• Kalina Fomin – WUP Warszawa – k.fomin@wup.mazowsze.pl
• Katarzyna Burdzińska – WUP Szczecin – katarzyna_burdzinska@wup.pl


Przydatne materiały wideo:
https://europeanjobdays.eu/en/video-tutorials
https://www.youtube.com/watch?v=A0ma1acPgi8


REKRUTACJA NA PIERWSZY Z KURSÓW PROWADZONY PRZEZ LOWE PRZY ZS NR 1 W OLKUSZU

Projekt LOWE realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.13 Lokalne inicjatywy edukacyjne, typ projektu: B. Tworzenie i rozwój Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji (LOWE)
#FunduszeUE 
#FunduszeEuropejskie #LOWEOlkusz #EdukacjaDlaDorosłych

Rekrutacja dotyczy bezpłatnego kursu obsługi komputera i Internetu.

Termin składania dokumentów: 22 kwiecień 2025 r. – 8 maj 2025 r.

Link z informacją o rekrutacji:  (https://www.facebook.com/photo?fbid=122110871462828403&set=a.122104112894828403),

Link do dysku google, na którym będą zamieszczane materiały promocyjne do pobrania:

https://drive.google.com/drive/folders/120PCttI6b-CEzKxeIHqHt8nkXpmwD5cM

Zakładka LOWE na stronie szkolnej: https://www.zs1olkusz.edu.pl/index.php/11-moduly/968-lowe


ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ: Prawo jazdy kat. C +E

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
Prawo jazdy kat. C +E dla 1 osoby posiadającej prawo jazdy kat. C w ramach środków Funduszu Pracy.

Dotyczy wyboru instytucji szkoleniowej do realizacji szkolenia o wartości poniżej 130 000 zł – bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy do złożenia oferty na przeprowadzenie szkolenia: prawo jazdy kat. C + E dla 1 osoby posiadaj prawo jazdy kat. C w ramach środków Funduszu Pracy na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami do dnia 24.04.2025 r.

Zasady organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy określają przepisy Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.
 

Załączniki

Zapytanie ofertowe - prawo jazdy CE
Zapytanie ofertowe - prawo jazdy CE.docx 109 KB
Formularz ofertowy z załącznikami - prawo jazdy CE
Formularz ofertowy z załącznikami - prawo jazdy CE.zip 269 KB
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r.pdf 112 KB

Życzenia Wielkanocne

Życzymy, aby nadchodzące Święta Zmartwychwstania Pańskiego
napełniły Wasze serca radością i nadzieją,
a chwile spędzone w gronie najbliższych dodawały otuchy
i pozwalały przezwyciężać wszystkie trudności.

Niech Święta Zmartwychwstania Pańskiego
będą czasem nadziej i przyniosą Państwu wiele szczęścia i radości
tak byście zawsze z ufnością spoglądali w przyszłość.

Dyrektor
Piotr Polak
oraz Pracownicy
Powiatowego Urzędu Pracy w Olkuszu
 


INFORMACJA

Informujemy, iż w dniu 18.04.2025 r. (tj. Piątek), Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu, czynny będzie w godzinach od 7.00 do 12.00. Za utrudnienia przepraszamy.

 


Krajowy Fundusz Szkoleniowy

Krajowy Fundusz Szkoleniowy

Załączniki

Informacja o planowanym terminie naboru wniosków z limitu KFS
Informacja o planowanym terminie naboru wniosków z limitu KFS.docx 15 KB
Priorytety wydatkowania KFS na 2025 r
Priorytety wydatkowania KFS na 2025 r.pdf 49 KB
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_2025
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_2025.pdf 188 KB
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_powiat_olkuski_2025
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_powiat_olkuski_2025.pdf 261 KB
Zasady przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy w 2025
Zasady przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy w 2025.doc 100 KB
Załącznik nr 1 do Zasad KFS
Załącznik nr 1 do Zasad KFS.docx 23 KB
Załącznik nr 2 do Zasad KFS
Załącznik nr 2 do Zasad KFS.docx 20 KB
Wyjaśnienia priorytetów _limit KFS 2025
Wyjaśnienia priorytetów _limit KFS 2025.docx 58 KB
Wniosek KFS z załącznikami
Wniosek KFS z załącznikami.zip 418 KB
Wniosek KFS z załącznikami PDF
Wniosek KFS z załącznikami PDF.zip 1574 KB
Lista rankingowa LIMIT 2025 r. z nr wniosków
Lista rankingowa LIMIT 2025 r. z nr wniosków.doc 151 KB

LISTA RANKINGOWA WNIOSKÓW z limitu  KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO, które spełniły wszystkie kryteria formalne.

LISTA RANKINGOWA WNIOSKÓW z limitu  KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO, które spełniły wszystkie kryteria formalne.

Dotyczy naboru w terminie od 24.02.2025 r. do 28.02.2025 r.

Lp.

Nr wniosku

Ilość punktów

uzyskanych

w ocenie merytorycznej

1.

4

100

2.

10

100

3.

11

100

4.

12

100

5.

16

100

6.

19

100

7.

20

100

8.

22

100

9.

24

100

10.

25

100

11.

26

100

12.

28

100

13.

29

100

14.

32

100

15.

34

100

16.

37

100

17.

43

100

18.

44

100

19.

45

100

20.

48

100

21.

49

100

22.

50

100

23.

51

100

24.

53

100

25.

54

100

26.

58

100

27.

64

100

28.

67

100

29.

68

100

30.

69

100

31.

72

100

32.

73

100

33.

75

100

34.

77

100

35.

78

100

36.

80

100

37.

81

100

38.

82

100

39.

84

100

40.

87

100

41.

89

100

42.

3

96

43.

79

93,33

44.

76

92

45.

55

91,3

46.

2

90

47.

39

90

48.

46

90

49.

59

90

50.

83

90

51.

88

90

52.

86

86,67

53.

1

80

54.

6

80

55.

7

80

56.

8

80

57.

13

80

58.

14

80

59.

15

80

60.

17

80

61.

21

80

62.

30

80

63.

31

80

64.

33

80

65.

35

80

66.

36

80

67.

38

80

68.

40

80

69.

41

80

70.

42

80

71.

47

80

72.

52

80

73.

57

80

74.

60

80

75.

61

80

76.

62

80

77.

63

80

78.

66

80

79.

71

80

80.

74

80

81.

85

80

82.

23

60

83.

65

60

Do realizacji zostały uwzględnione wszystkie wnioski, które uzyskały w ocenie merytorycznej powyżej 80 punktów oraz kolejne wnioski z listy rankingowej (kolejność na liście rankingowej ustalona wg daty wpływu), które uzyskały 80 pkt, aż do wyczerpania limitu środków.

Olkusz, dnia 10.04.2025 r.


ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ: Kurs opiekunki w żłobku lub Klubie Dziecięcym

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
Kurs opiekunki w żłobku lub Klubie Dziecięcym
Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - bez stosowania ustawy, zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy do złożenia oferty na zorganizowanie szkolenia: 
Kurs opiekunki w żłobku lub Klubie Dziecięcym dla 1 osoby w ramach środków Funduszu Pracy na formularzu oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami do dnia 17.04.2025 r.
Zasady organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy określają przepisy Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.
 

Załączniki

Zapytanie ofertowe - opiekunka w żłobku
Zapytanie ofertowe - opiekunka w żłobku.docx 106 KB
Formularzy oferty z załącznikami - opiekunka w żłobku
Formularzy oferty z załącznikami - opiekunka w żłobku.zip 289 KB
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r.pdf 112 KB

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ: Pilot bezzałogowych statków powietrznych (dronów) o wadze do 25 kg poza zasięgiem wzroku (BVLOS)

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
Pilot bezzałogowych statków powietrznych (dronów) o wadze do 25 kg poza zasięgiem wzroku (BVLOS) - Europejskie uprawnienia do wykonywania lotów poza zasięgiem wzroku w kategorii szczególnej NSTS-06.
Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - bez stosowania ustawy, zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy do złożenia oferty na zorganizowanie szkolenia: 
Pilot bezzałogowych statków powietrznych (dronów) o wadze do 25 kg poza zasięgiem wzroku (BVLOS) - Europejskie uprawnienia do wykonywania lotów poza zasięgiem wzroku w kategorii szczególnej NSTS-06 dla 1 osoby w ramach środków Funduszu Pracy na formularzu oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami do dnia 17.04.2025 r.

Zasady organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy określają przepisy Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.

Załączniki

Zapytanie ofertwe - pilot dronów
Zapytanie ofertwe - pilot dronów.docx 107 KB
Formularz oferty z załącznikami - pilot dronów
Formularz oferty z załącznikami - pilot dronów.zip 1241 KB
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r.pdf 112 KB

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ: Szkolenie dla kandydata na instruktora nauki jazdy kategorii A oraz B (kurs łączony)

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
Szkolenie dla kandydata na instruktora nauki jazdy kategorii A oraz B (kurs łączony) dla 1 osoby w ramach środków Funduszu Pracy.

Dotyczy wyboru instytucji szkoleniowej do realizacji szkolenia o wartości poniżej 130 000 zł – bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy do złożenia oferty na przeprowadzenie szkolenia: Szkolenie dla kandydata na instruktora nauki jazdy kategorii A oraz B (kurs łączony) dla 1 osoby w ramach środków Funduszu Pracy na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami do dnia 17.04.2025 r.

Zasady organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy określają przepisy Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.
 

Załączniki

Zapytanie ofertowe - instruktor nauki jazdy
Zapytanie ofertowe - instruktor nauki jazdy.docx 109 KB
Formularz oferty z załącznikami - instruktor nauki jazdy
Formularz oferty z załącznikami - instruktor nauki jazdy.zip 289 KB
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r.pdf 112 KB

Wstrzymanie naboru wniosków

Szanowni Państwo,

w związku z planowanym od 01.05.2025 r. wejściem w życie nowej ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz utratą mocy ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy nabory na wszystkie subsydiowane formy wsparcia dla przedsiębiorców a także dla osób bezrobotnych z dniem 14.04.2025 r. zostają wstrzymane.

Wnioski złożone lub przesłane drogą elektroniczną po 11.04.2025 r. zostaną rozpatrzone negatywnie.

Informacja o kolejnych naborach wniosków zostanie umieszczona na stronie internetowej: www.olkusz.praca.gov.pl oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olkuszu.


ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ: Professional PDR – profesjonalne usuwanie wgnieceń samochodowych bez malowania 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
Professional PDR – profesjonalne usuwanie wgnieceń samochodowych bez malowania 
dla 1 osoby w ramach środków Funduszu Pracy.
Dotyczy wyboru instytucji szkoleniowej do realizacji szkolenia o wartości poniżej 130 000 zł – bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy do złożenia oferty na przeprowadzenie 
i zorganizowanie usługi szkoleniowej: Professional PDR – profesjonalne usuwanie wgnieceń samochodowych bez malowania dla 1 osoby, w ramach środków Funduszu Pracy, na formularzu oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami do dnia  16.04.2025 r.
Zasady organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy określają przepisy Ustawy 
z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.
 

Załączniki

Zapytanie ofertowe - usuwanie wgnieceń PDR
Zapytanie ofertowe - usuwanie wgnieceń PDR.docx 109 KB
Formularz ofertowy z załącznikami - usuwanie wgnieceń PDR
Formularz ofertowy z załącznikami - usuwanie wgnieceń PDR.zip 269 KB
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r.pdf 112 KB

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ: KURS ZAWODOWY ZIELARZ FITOTERAPEUTA

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
KURS ZAWODOWY ZIELARZ FITOTERAPEUTA, KOD ZAWODU: 323012 dla 1 osoby w ramach środków Funduszu Pracy.
Dotyczy wyboru instytucji szkoleniowej do realizacji szkolenia o wartości poniżej 130 000 zł – bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy do złożenia oferty na przeprowadzenie 
i zorganizowanie usługi szkoleniowej: KURS ZAWODOWY ZIELARZ FITOTERAPEUTA, KOD ZAWODU: 323012 dla 1 osoby, w ramach środków Funduszu Pracy, na formularzu oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami do dnia  16.04.2025 r.
Zasady organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy określają przepisy Ustawy 
z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.
 

Załączniki

Zapytanie ofertowe - zielarz terapeuta
Zapytanie ofertowe - zielarz terapeuta.docx 111 KB
Formularz ofertowy z załącznikami - zielarz terapeuta
Formularz ofertowy z załącznikami - zielarz terapeuta.zip 269 KB
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r.pdf 112 KB

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) oraz metodą TIG (141)

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) oraz metodą TIG (141) z egzaminem zewnętrznym dla 1 osoby w ramach środków Funduszu Pracy.
Dotyczy wyboru instytucji szkoleniowej do realizacji szkolenia o wartości poniżej 130 000 zł – bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy do złożenia oferty na przeprowadzenie szkolenia: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) oraz metodą TIG (141) z egzaminem zewnętrznym dla 1 osoby w ramach środków Funduszu Pracy na formularzu oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami, do dnia    16.04.2025 r.
Zasady organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy określają przepisy Ustawy 
z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.
 

Załączniki

Zapytanie ofertowe - spawacz MAG TIG
Zapytanie ofertowe - spawacz MAG TIG.docx 109 KB
Formularz ofertowy z załącznikami - spawacz MAG TIG
Formularz ofertowy z załącznikami - spawacz MAG TIG.zip 283 KB
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r.pdf 112 KB

Bezrobotni według gmin - 2025


2025


Zamknięcie naboru wniosków na organizację staży finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu informuje, iż z dniem 07.04.2025 r. nabór o organizację staży dla osób niepełnosprawnych poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu zostaje zakończony.

Wnioski złożone lub przesłane drogą elektroniczną po dniu 04.04.2025 r. zostaną rozpatrzone negatywnie.


ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ: Spawanie blach spoinami czołowymi metodą MAG 135 i 136

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
Spawanie blach spoinami czołowymi metodą MAG 135 i 136 z egzaminem zewnętrznym dla 1 osoby w projekcie niekonkurencyjnym pod nazwą „Czas na aktywizację (III)”, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027”, w ramach Działania 6.1 Aktywizacja Zawodowa – projekty powiatowych urzędów pracy.

Dotyczy wyboru instytucji szkoleniowej do realizacji szkolenia o wartości poniżej 130 000 zł – bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy do złożenia oferty na zorganizowanie kursu „Spawanie blach spoinami czołowymi metodą MAG 135 i 136 z egzaminem zewnętrznym” dla 1 osoby, w projekcie niekonkurencyjnym pod nazwą „Czas na aktywizację (III)”, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027”, w ramach Działania 6.1 Aktywizacja Zawodowa – projekty powiatowych urzędów pracy, na formularzu oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami do dnia  09.04.2025 r.

Zasady organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy określają przepisy Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.
 

Załączniki

Zapytanie ofertowe - spawacz
Zapytanie ofertowe - spawacz.docx 49 KB
Formularz ofertowy z załącznikami - spawacz
Formularz ofertowy z załącznikami - spawacz.zip 1239 KB
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r.pdf 112 KB

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ: Obsługa podestów ruchomych przejezdnych (zwyżki)

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
Obsługa podestów ruchomych przejezdnych (zwyżki) wraz z egzaminem państwowym przed komisją powołaną przez UDT” dla 1 osoby w ramach środków Funduszu Pracy.
Dotyczy wyboru instytucji szkoleniowej do realizacji szkolenia o wartości poniżej 130 000 zł – bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy do złożenia oferty na zorganizowanie szkolenia: Obsługa podestów ruchomych przejezdnych (zwyżki) wraz z egzaminem państwowym przed komisją powołaną przez UDT” dla 1osoby w ramach środków Funduszu Pracy.
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami do dnia 08.04.2025 r.
Zasady organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy określają przepisy Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.

Załączniki

Zapytanie ofertowe - podesty ruchome
Zapytanie ofertowe - podesty ruchome.docx 109 KB
Formularz oferty z załącznikami - podesty ruchome
Formularz oferty z załącznikami - podesty ruchome.zip 301 KB
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych w 2025 r.pdf 112 KB

Terminarz Wypłat

Wypłata należnych zasiłków i świadczeń dla bezrobotnych w kwietniu 2025 r. odbędzie się w dniach:
 

Realizacja przelewów na rachunki bankowe
zasiłki 08.04.2025 r.
stypendia stażowe 09.04.2025 r.

 

Odbiór w Banku Spółdzielczym w Olkuszu 
zasiłki i stypendia
stażowe
10-16.04.2025 r.

Stopa bezrobocia w 2025

Dane na dzień kraj województwo powiat
31.01.2025 r. 5,4% 4,4% 7,1%
28.02.2025 r. 5,4% 4,5% 7,2%

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Olkuszu.

Data publikacji strony internetowej: 2019-07-03. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-01-27.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • informacje zamieszczone w formie załączników nie są dostępne cyfrowo w całości,
  • część z opublikowanych zdjęć nie posiada opisu alternatywnego,
  • formularz kontaktowy nie posiada dowiązanych etykiet tekstowych,
  • filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

 

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-23. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Ewa Barczyk, dostepnosc@sp.olkusz.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 32 643 08 36. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli.

Wejście do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Olkuszu (poziom dolny i górny) znajduje się od ulicy Minkiewicza. Nawierzchnia przed wejściem do budynku jest utwardzona i wypłaszczona. Budynek, w którym znajduje się siedziba Urzędu jest częściowo przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych ruchowo. Przy budynku od ulicy Minkiewicza znajduje się parking. Na parkingu jest wydzielone jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych.

Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

Budynek nie jest wyposażony w windę. Dla osób na wózkach dostępne są tylko pomieszczenia na poziomie dolnym. Po zawiadomieniu pracownika (pokój nr 30 - poziom dolny) o wizycie klienta z niepełnosprawnością ruchową – pracownik merytoryczny schodzi do klienta. Na schodach zamontowane są poręcze oraz taśmy antypoślizgowe.

Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.

W budynku jest możliwa komunikacja za pomocą pętli indukcyjnej. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na poziomie dolnym budynku.

Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

Bezpośrednio przy wejściu do Urzędu od ulicy Minkiewicza, obok wejścia dla osób niepełnosprawnych ruchowo wyznaczono miejsce parkingowe dla samochodów osób niepełnosprawnych. Miejsce parkingowe zostało oznaczone znakami poziomymi i pionowymi. Dojazd do miejsc parkingowych prowadzi z ulicy Polnej przez ulicę Minkiewicza.

Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenie o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Osoba niepełnosprawna jest odpowiedzialna za szkody wyrządzone przez psa asystującego.

Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Istnieje możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego.


Staże PFRON